Cookies en uw privacy
Op onze website maken wij gebruik van cookies voor een betere gebruikservaring, het optimalseren van de website en het bijhouden van statistieken. Deze zogenoemde functionele cookies bevatten en gebruiken geen persoonlijke gegevens. Daarnaast maken wij gebruik van tracking cookies om o.a. persoonlijke aanbiedingen aan u te kunnen doen. Deze cookies verwerken mogelijk persoonlijke gegevens, wilt u deze cookies toestaan?
Deze reparatie vervangt het touchscreen (ook wel 'glas' genoemd). Dit touchscreen maakt deel uit van het scherm en detecteert het aanraken van het scherm met uw vingers/stylus. Indien het touchscreen ('glas') gebroken is of niet goed functioneert dient deze vervangen te worden. Het touchscreen bestaat uit verschillende lagen, wanneer alleen de toplaag gebroken is kan het zijn dat het touchscreen nog goed reageert echter dient toch het touchscreen volledig te worden vervangen voor een kwalitatief goede werking.
Deze reparatie wordt uitgevoerd met originele onderdelen
Het display/scherm bestaat uit verschillende onderdelen. Zo zorgt het LCD voor de weergave van het beeld en een touchscreen (vaak ook wel 'glas' genoemd) detecteert het aanraken van het scherm om zo het toestel te kunnen bedienen. Deze reparatie vervangt de gehele module, zowel LCD als touchscreen worden dus vervangen. Deze reparatie is van toepassing indien het display is gebroken, intern of extern scheuren vertoont, kleuren niet juist worden weergegeven, niet/nauwelijks reageert op uw vingers/stylus of elke andere zichtbare schade aan het display.
Deze reparatie wordt uitgevoerd met originele onderdelen
Vervanging van de USB/laad-connector die o.a. wordt gebruikt voor aansluiting op een computer via USB en voor opladen van het toestel.
Deze reparatie wordt uitgevoerd met originele onderdelen
Onderzoekskosten | gratis |
Reparatiekosten (incl BTW): | - |
Totaal (incl BTW): |
Samsung SM-G388F (Xcover 3) laten repareren? Bespaar een hoop tijd en geld en meld alles gemakkelijk aan via onze website in slechts een paar muisklikken. Als u het toestel wilt laten ophalen kunt u dit bovendien direct regelen. Toch liever telefonisch? Bel ons tijdens kantooruren gerust even of doe een terugbelverzoek!
Toestel voor de laagste prijs ergens laten herstellen? We moeten u helaas waarschuwen. Bijna dagelijks hebben wij klanten aan de telefoon die problemen hebben na een goedkope reparatie, of zien wij toestellen binnenkomen die elders niet goed zijn hersteld met allerlei gevolgen. Klanten zijn vaak genoodzaakt hun toestel na korte tijd opnieuw te laten repareren bij ons of ander goed service bedrijf en zijn vanwege een tweede reparatie veel duurder uit dan eigenlijk nodig is. In sommige gevallen is de reparatie zelfs zo slecht uitgevoerd dat het toestel als total loss beschouwd moet worden.
Spark Electronics benadrukt dat voor alle Samsung SM-G388F (Xcover 3) reparaties alleen 100% originele en nieuwe onderdelen gebruikt worden. Wij geven daarom ook 12 maanden garantie op de vervangen onderdelen en de montage hiervan. Goedkope vervangende onderdelen worden in geen enkel geval gebruikt en voldoen op geen enkele manier aan de kwaliteitsstandaard die wij hanteren. Wij houden de tarieven liever betaalbaar op een ander manier, door kosten te besparen via ons online reparatie proces en dit direct door te berekenen in de tarieven.
"Bij Spark Electronics bespaart u op de kosten, bespaar niet op de kwaliteit!"
Wij gebruiken alleen onderdelen van de geautoriseerde Samsung dealers. Zo bent u er zeker van dat uw toestel na reparatie aan dezelfde kwaliteit voldoet als u van uw Samsung toestel gewend bent. Omdat wij u deze kwaliteit graag willen garanderen geven wij maar liefst 12 maanden garantie op de vervangen onderdelen!
"Netjes en gemakkelijk het defecte apparaat naar jullie toezenden. Snelle afhandeling .Vlotte en gemakkelijke betalingswijze. Kortom : perfect."
G Tielemans, België"prima, via Website afspraak gemaakt voor het ophalen en binnen 4 dagen opgehaald en gerepareerd. Top service!!"
R van Rumpt, Nederland"goed geregeld , super , zeer tevreden "
G.h Brokke, Nederland"Super tevreden met de service en reparatie van mijn surface. Alles 100% conform afspraak en top gerepareerd!"
Eric Hoenderop, Nederland"Snel en attent, helemaal goed!"
Daniel, Nederland"Erg duidelijke, snelle en goede service. Heel professioneel. "
Gert-Jan, Nederland"Snel en houden je stap voor stap op de hoogte. Heel goede service, en niet eens zo duur. Top service."
Maikel de Blieck, Nederland"heel fijn behandeld, goede servers, boven verwacht snel, kortom uiterst te vrede, zal het zeker in mijn omgeving, aanraden en zeker verwijzen naar uw diensten."
j meerveld, Nederland"Fantastische, beleefde service, zoals zowel op de site via de online helpdesk en via de mail. Snel, zorgvuldig en goed! Telefoon weer perfect gerepareerd. Precies wat ik zocht, kan Spark aan iedereen aanbevelen! "
Thijs van Welie, Nederland"Super service. Ophalen en terug brengen. Goede communicatie over reparatie kosten. Kosten reparatie vielen mee. Bedankt voor de reparatie"
J van Rees, Nederland"Alles verliep volledig transparanf en ontzettend snel... en dat alles tegen de helft van de prijs dan bij BCC!! Super tevreden, raad het iedereen aan en ga weer gebruik van jullie reparaties maken indien nodig"
Melanie, Nederland"Ik ben heel tevreden over uw dienstverlening."
Jo Eyck, Nederland Apple (iPhone/iPad/iPod) reparatie
Samsung (Galaxy/Tab) reparatie
Sony (XPERIA) reparatie
LG reparatie
Nokia (Lumia) reparatie
HTC reparatie
TomTom/Navigon/Garmin reparatie
Alle reparaties
Reparatie aanmelden
Offerte aanvraag
Hoe werkt het?
Hoe snel gaat het?
Waarom SPARK?
Veelgestelde vragen
Contact
Ophaalservice
Online verzendservice
Premium bezorging
Zakelijke oplossingen
Spark Electronics heeft al meer dan 10 jaar tevreden klanten! Wij streven naar 100% klanttevredenheid.