Reacties van klanten

Wij willen graag tevreden klanten en onze service continu blijven verbeteren. Daarom vragen wij onze klanten enkele dagen na reparatie om hun ervaring met Spark Electronics te delen. Op deze pagina vindt u de vele reacties en klantbeoordelingen die wij de afgelopen jaren hebben ontvangen.

 

Wim, Nederland: Review by the Feedback Company
25 juni 2018
Heel goed, duidelijk en snel. Vanaf de website aanmelden van een reparatie waar duidelijk is aangegeven wat wel en niet in specifieke gevallen mogelijk is. Na indienen reparatieverzoek en ophaaltijdstip is het proces helemaal conform de beschrijving gelopen met een hele snelle reparatie en terugzenden binnen een paar dagen. Elke stap in het proces werd gecommuniceerd. Heel veel serviceorganisaties kunnen hier nog van leren.
H Wijnen, Nederland: Review by the Feedback Company
25 juni 2018
Prima en snelle service en oplossen van het probleem
M Holtrigter, Nederland: Review by the Feedback Company
25 juni 2018
Via Google gevonden en super service!! Kan er niets anders over zeggen.
RGK, Nederland: Review by the Feedback Company
25 juni 2018
Super service. Mijn TomTom GO6200 opgestuurd met POSTNL en de volgende avond gerepareerd weer thuis! Ik ben erg onder de indruk.. gebeurd niet zo vaak.. Goede mail service waarbij de stappen in het reparatie proces goed worden gecoimmuniceerd en je weet wanneer je wat moet doen.
GM Folmer, Nederland: Review by the Feedback Company
22 juni 2018
De informatie op de website is volledig en betrouwbaar. Na aanmelding bleek dat ik een verkeerde datum had doorgegeven. Nadat ik een mail had gestuurd had ik binnen enkele minuten reactie dat het was aangepast. De reparatie ziet er netjes uit, zeer deskundig. Ook de ophaalservice verliep vlekkeloos en binnen drie dagen had ik mijn telefoon weer in huis. Zeker aan te bevelen!
H Moorlag, Nederland: Review by the Feedback Company
19 juni 2018
Ze doen wat ze zeggen. Zeer snelle reparatie en prima verzending
Ron, Nederland: Review by the Feedback Company
19 juni 2018
Geweldige duidelijke omschrijving inzake de kosten voor reparatie van mijn TomTom, maar ook hoe te handelen! Nog dezelfde dag na melding werd mijn TomTom thuis afgehaald en tot na terugbezorgen van iedere stap, dwz ontvangst, aangeboden ter reparatie, gerepareerd, factuur, verzending, tijdstip bezorging, berichtgeving via mail! TOPservice! TomTom na 2 dagen alweer in bezit en uiteraad prima gerepareerd!
J.C. Walhout, Nederland: Review by the Feedback Company
18 juni 2018
TomTom laten repareren. Eerst aangemeld, daarna offerte. Ging vlot. Opdracht gegeven voor reparatie. Paar dagen later thuisbezorgd. Administratief ook goed geregeld. Voortgang reparatie op de site te volgen.

TomTom doet het weer prima.

Goede service
M Wals, Nederland: Review by the Feedback Company
18 juni 2018
Zeer goede en snelle service.
Je kan ook goede afspraken maken met de koerier.
Echt een aanbeveling
Hr Schreuder, Nederland: Review by the Feedback Company
18 juni 2018
Afhalen ging beetje rommelig, maar dit ligt bij ingehuurde partij. Geen id en bij vraag of ik getekend exemplaar terugkreeg vragende blik en antwoord dat dit bij centrum allemaal geregeld zou worden...

Voor de rest zeer duidelijke communicatie vanuit Spark electronica en supersnelle service. Had mijn apparaat binnen no time weer werkend terug!

Reactie van Spark Electronics:
Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat het ophalen van het toestel via het betreffende koeriersbedrijf naar uw mening wat 'rommelig' is verlopen. Dat is niet de ervaring die wij hebben met DHL/FedEx. Er kan in ieder geval altijd telefonisch contact met ons worden opgenomen wanneer er bij ophalen van het toestel vragen zijn. Wij benadrukken tevens dat het vervoer onze verantwoordelijk is vanaf het moment dat de zending bij u is opgehaald.
Wim van Kregten, Nederland: Review by the Feedback Company
18 juni 2018
Snel en goed
T Kaagman, Nederland: Review by the Feedback Company
18 juni 2018
snel goed erg tevreden!
M Wallenburg, Nederland: Review by the Feedback Company
16 juni 2018
Top bedrijf
Ed, Nederland: Review by the Feedback Company
14 juni 2018
Zeer goede en snelle regeling. Grote klasse !
W. Brauns, Nederland: Review by the Feedback Company
13 juni 2018
Smartwatch laten repareren, maar hartslagmeter doet het helaas niet!

Reactie van Spark Electronics:
Bedankt voor uw reactie, vervelend dat u geconstateerd heeft dat er iets niet goed functioneert. U heeft geen contact met ons opgenomen hierover, anders hadden we al lang voor een oplossing gezorgd. Vriendelijk verzoek dit dus alsnog te doen.
Paul, Nederland: Review by the Feedback Company
13 juni 2018
Feedback en reparatie perfect verlopen.
Live helpdesk (online)

Hulp nodig op onze website of een kleine vraag aan ons? U kunt direct een gesprek starten met onze klantenservice medewerkers. Wij helpen u graag verder!

 

Geef kort aan wat uw vraag is zodat de juiste medewerker u kan helpen: Uw naam: Uw emailadres: