Reacties van klanten

Wij willen graag tevreden klanten en onze service continu blijven verbeteren. Daarom vragen wij onze klanten enkele dagen na reparatie om hun ervaring met Spark Electronics te delen. Op deze pagina vindt u de vele reacties en klantbeoordelingen die wij de afgelopen jaren hebben ontvangen.

 

Paula Nieborg, Nederland: Review by the Feedback Company
19 februari 2019
Fantastische!!
hljm cornelissen, Nederland: Review by the Feedback Company
18 februari 2019
Aangenaam verrast door het gemak en snelheid.
Toestel keuring gerepareerd terug ontvangen.

Toppie.
José Santos, Nederland: Review by the Feedback Company
16 februari 2019
De reparatie is super snel gedaan. Communicatie via e-mail en via de site verliep super makelij. Het ophalen en terugbrengen van het toestel was ook optimaal geregeld. Dus goed samenspel tussen Spark Electronics en FedEx.

Bedankt allemaal.
Rob Visser, België: Review by the Feedback Company
13 februari 2019
dit tevreden. ook de voortdurende informatie werd zeer gewaardeerd.
Alleen 3 letters doen het niet (t,g en v). wat kan ik daaraan doen?
Alvast bedankt voor de reactie

Reactie van Spark Electronics:
Bedankt voor uw reactie. Het door u genoemde probleem is iets dat vaker voorkomt bij deze TomTom toestellen, wij adviseren even contact met ons op te nemen.
Rikvado, Nederland: Review by the Feedback Company
12 februari 2019
Losgeraakt usb-contact van mijn oude tomtom werd snel gerepareerd. Gelijk ook batterij vervangen. Het apparaat werkt weer als vanouds.
Sven (surface pro 4), Nederland: Review by the Feedback Company
12 februari 2019
Geweldige logistieke ondersteuning (ophalen en verzenden van het apparaat wordt van begin tot eind voor je geregeld) en de website geeft steeds een heldere update over het reparatieproces. De snelheid is ook te prijzen: maandag verstuurd, woensdagavond mijn apparaat alweer terug. Heel goed!

Enig minpuntje is dat de reparatie een klein extraatje vroeg (nl. het opnieuw inplakken van een magneetje, dat door de barst in het scherm eruit was gevallen). Dat magneetje was bij de verzending op het kapotte scherm geplakt (met korte aanwijzing), maar is niet herplaatst, te merken aan dat er geen magnetische kracht meer op die plek zit. Achteraf las ik ergens dat zulke instructies beter via de mail kunnen worden gedaan.

Reactie van Spark Electronics:
Bedankt voor uw reactie. We vermoeden dat er wat betreft het magneetje ergens iets bij uitpakken over het hoofd is gezien of in het pakket is blijven liggen want niemand hier weet daar iets van af. Advies is in ieder geval alles altijd bij het aanmelden van de reparatie te vermelden (of aan ons door te geven per email/telefoon), als het in het systeem had gestaan was het zeker door ons opgemerkt.
R Patty, Nederland: Review by the Feedback Company
8 februari 2019
Heb Spark Electronics gevonden via Google. Ben zo blij dat ik hen heb gevonden. Ze zijn duidelijk, snel (2 uur nadat ik mijn kapotte mobiel heb aangemeld, werd 'ie al opgehaald en ik had hem binnen 1.5 dag terug) en vermelden stap voor stap wat er gebeurt. Ik hoop dat het natuurlijk niet hoeft, maar de volgende keer dat ik een reparatie nodig heb, zal ik weer naar Spark Electronics gaan.
jillis van boven, Nederland: Review by the Feedback Company
6 februari 2019
sta perplex over het totale plaatje, van begin tot aan terug bezorgen van mijn tablet ,die ik in de prullebak wilde gooien en voor een klein bedrag gerepareerd zag ,
in een woord super
Keesman, Nederland: Review by the Feedback Company
5 februari 2019
Ze doen wat er belooft wordt !!!
Q Soplantila, Nederland: Review by the Feedback Company
5 februari 2019
Ontzorgend, duidelijk, communicatief goed, snelle offerte, snel gerepareerd en weer ontvangen
Dirk, Nederland: Review by the Feedback Company
1 februari 2019
Kort en goed
H Hopman, Nederland: Review by the Feedback Company
28 januari 2019
Snel en goed. Zeer tevreden.
Autobedrijf van Elst, Nederland: Review by the Feedback Company
28 januari 2019
Top! Super snel en makkelijk
M Scholten, Nederland: Review by the Feedback Company
23 januari 2019
Snel en goed, dit geldt voor de reparatie, ophalen en bezorgen en mail beantwoorden.
M. Lowik, Nederland: Review by the Feedback Company
21 januari 2019
Na slechte ervaring met andere reparateur is dit een verademing. Top
Tag Van bree, Nederland: Review by the Feedback Company
16 januari 2019
Make lijk die ophaal en breng service tablet functioneert weer prima