Reacties van klanten

Wij willen graag tevreden klanten en onze service continu blijven verbeteren. Daarom vragen wij onze klanten enkele dagen na reparatie om hun ervaring met Spark Electronics te delen. Op deze pagina vindt u de vele reacties en klantbeoordelingen die wij de afgelopen jaren hebben ontvangen.

 

Barry, Nederland: Review by the Feedback Company
9 december 2019
gemakkelijk en snel het probleem verholpen aan mijn navigatiesysteem helemaal super
J. P. van der Loo, Nederland: Review by the Feedback Company
18 november 2019
Spontaan heb ik al een juichende beoordeling geschreven. En daar blijf ik bij. Iedereen met een reparatie aan een tablet raad ik aan om met Spark Electronics in zee te gaan.
Martin, Nederland: Review by the Feedback Company
4 november 2019
Prima service....snel
d winter, Nederland: Review by the Feedback Company
4 november 2019
prima service en snelle dienstverlening!
Een zeer tevreden klant, Nederland: Review by the Feedback Company
25 oktober 2019
Alles prima geregeld. Ophalen thuis ging netjes maar ook de tussentijdse status vanaf het moment van ontvangst t/m verzending was zowel online als via de mail goed te volgen. Kortom prima service en ik ben erg blij dat ik weer gebruik kan maken van mijn gerepareerde iPod.
HJ Kok, Nederland: Review by the Feedback Company
15 oktober 2019
Hetgeen ik heb ondervonden: perfecte service en voor een redelijke prijs gerepareerd alsof mijn tablet weer nieuw is.
Constant ingelicht inzake verloop van reparatie. Perfect !!
Alles binnen een termijn van 3 dagen heen en terug.
Super tevreden en beveel dit bedrijf ten zeerste aan.
Overtreffende trap: UITMUNTEND verzorgd !!!
N Zaitsev, Nederland: Review by the Feedback Company
8 oktober 2019
Positive: Take in and delivery back is impressive. Communication is fast and clear. Earplug is fixed.
Negative: Battery is said to be replaced, but now it quickly shows depletion and ipod experiences problem with charging (was not a problem before).
I dont know what to believe, so I give 3 stars.

Reactie van Spark Electronics:
Thank you for your reply. If you think something is not correct simply contact us and let us take a look at it as there is a warranty on all of our repairs, you didn't contact us about this issue. Anyway, it could be normal behavior with new battery so it might work correctly for these iPods if you charge them some time.
JP., Nederland: Review by the Feedback Company
1 oktober 2019
Goede snelle service, niet te geloven binnen een week retour en gerepareerd.
N. Miessen, Nederland: Review by the Feedback Company
1 oktober 2019
Prettig zaken te doen.
F.S. de Vries, Nederland: Review by the Feedback Company
23 september 2019
prima en snelle reparatie van navigatieapparatuur. Toegankelijke klantenservice. Prettige partij om zaken mee te doen!
Hans, Nederland: Review by the Feedback Company
20 september 2019
Prima service, helder verhaal, snel van handelen, top resultaat. Van harte aan bevolen !
Yka, Nederland: Review by the Feedback Company
12 september 2019
Na beschrijving van het defect volgde een mondelinge en schriftelijke offerte. De reparatie is op de dag van aankomst al uitgevoerd en de Garmin werd direct , na onze betaling, teruggestuurd. Binnen drie dagen hadden we hem weer in huis! Tot nu toe werkt hij weer prima.
ton van der donk, Nederland: Review by the Feedback Company
11 september 2019
perfect geregeld top
B Smeitink, Nederland: Review by the Feedback Company
10 september 2019
100% tevreden
Caspar Geraedts, Nederland: Review by the Feedback Company
10 september 2019
Spark Electronics heeft de hoofdtelefoonaansluiting van mijn iPod Classic snel, adequaat en tegen een zeer schappelijk tarief gerepareerd. Ook de communicatie was prettig en het heen- en terugzenden was prima geregeld.
Frans Berkhout, Nederland: Review by the Feedback Company
2 september 2019
Na teleurstelling bij anderen, bij Sparks wel de oplossing voor reparatie van mijn tomtom. Nog nooit zulke efficiƫntie meegemaakt, wat betreft de gehele gang van zaken.