Reacties van klanten

Wij willen graag tevreden klanten en onze service continu blijven verbeteren. Daarom vragen wij onze klanten enkele dagen na reparatie om hun ervaring met Spark Electronics te delen. Op deze pagina vindt u de vele reacties en klantbeoordelingen die wij de afgelopen jaren hebben ontvangen.

 

R Abutin, Nederland: Review by the Feedback Company
22 mei 2017
Too good to be true....but it is true! Pick up and return with fast repair is nowhere anywhere someone can find that kind of service.

Am very satisfied!
d bloemraad, Nederland: Review by the Feedback Company
19 mei 2017
Super service, binnen 4 uur kostenloos opgehaald, onderzocht, prima gerepareerd en weer thuis gebracht!
P.j.j van Strijp, Nederland: Review by the Feedback Company
18 mei 2017
Prima zaken doen met spark electronics.šŸ‘
Erwin Tak, Nederland: Review by the Feedback Company
18 mei 2017
goede en vooral snelle service!
Verheij, Nederland: Review by the Feedback Company
18 mei 2017
Echt makkelijk en goed. 's-ochtends opdracht gegeven en het tablet werd dezelfde dag al opgehaald. 3 dagen kregen we hem weer keurig gerepareerd terug. Niets op aan te merken.
Olaf, Nederland: Review by the Feedback Company
17 mei 2017
Wat een goede service en heldere communicatie. Zowel via mail als via de chat keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

Ook de reparatie is goed uitgevoerd.
Ton Mulder, Nederland: Review by the Feedback Company
17 mei 2017
Uw bent een voorbeeld voor de branche.
Zeer correct en cliƫntgericht.

Hoogste score!!!!!!
M. Gericke, Nederland: Review by the Feedback Company
16 mei 2017
Eerst via de telefoon om advies gevraagd,, uitleg was zeer duidelijk.
Opsturen via de ophaalservice, prima. (FedEX was aan de late kant,woon dan ook in Zeeland).
Status over de reparatie via email verloopt netjes.
Gerepareerde TomTom netjes terug ontvangen.

Super
R van Rumpt, Nederland: Review by the Feedback Company
16 mei 2017
prima, via Website afspraak gemaakt voor het ophalen en binnen 4 dagen opgehaald en gerepareerd. Top service!!
Michiel, Nederland: Review by the Feedback Company
15 mei 2017
Prima informatie op de website, snelle afhandeling en reparatie van goede kwaliteit.
Rob S., Nederland: Review by the Feedback Company
12 mei 2017
Zeer snelle service en kwalitatieve reparatie.
W.F van Veen, Nederland: Review by the Feedback Company
11 mei 2017
Prima service.
JAcco, Nederland: Review by the Feedback Company
10 mei 2017
Perfecte ervaring: doosje was even zoeken, maar prima voorbereid, opgehaald, prijsopgave, van iedere stap op de hoogte gehouden en weer prima afgeleverd.
D.T. Luu, Nederland: Review by the Feedback Company
10 mei 2017
Very fast and smooth
ellen keizer, Nederland: Review by the Feedback Company
9 mei 2017
super eerste ervaring met dit bedrijf. tomtom netjes op het werk opgehaald,snelle reparatie en bezorging. alles werd via email gecommuniceerd dus elke stap was te volgen. zou bijna iets kapot maken om wederom dit te mogen meemaken haha. absoluut aan te bevelen
F. Al, Nederland: Review by the Feedback Company
9 mei 2017
Een voorbeeld voor andere bedrijven. Van tevoren duidelijke diagnose van de reparatie met kostenopgave. Verder geen gedoe met bijkomende kosten. Snelle en correcte verzending. Alles bij elkaar heeft het traject 4 dagen geduurd, proficiat!

Dankzij uw feedback kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Daarom doen wij graag wat terug voor klanten die hun ervaring met ons delen. Iedere maand verloten wij 2x50 euro cashback onder alle reacties van de afgelopen maand!

Twee winnaars worden geheel willekeurig elke eerste dag van de maand willekeurig geselecteerd. Betreffende klanten worden per email automatisch op de hoogte gebracht. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

Live helpdesk (online)

Hulp nodig op onze website of een kleine vraag aan ons? U kunt direct een gesprek starten met onze klantenservice medewerkers. Wij helpen u graag verder!

 

Geef kort aan wat uw vraag is zodat de juiste medewerker u kan helpen: Uw naam: Uw emailadres: