Reparatie aanmelden

Via deze pagina kunt u uw reparatie binnen 10 minuten eenvoudig starten: 7 dagen per week, 24 uur per dag zonder dat u ons er voor nodig heeft. Als u er voor kiest het toestel op te laten halen is een koerier binnen enkele minuten al naar u onderweg! Ontdek ons unieke concept en ervaar direct het gemak en alle mogelijkheden die wij bieden.

Phone Liever telefonisch een reparatie starten? Bel ons even of doe een terugbelverzoek

  • Geen verassingen: altijd eerst gratis onderzoek, en wij repareren pas als u met de kosten akkoord gaat
  • Geen vooruitbetaling: u betaalt pas na onderzoek van het toestel en bevestiging van de prijsopgave
  • Makkelijk: U hoeft niet zelf uit te zoeken welke reparatie nodig is aan uw toestel
  • Landelijke dekking: onze diensten en extra services zijn beschikbaar in heel Nederland
 

 

1. Toestel gegevens

Toestel (merk + model)

Kleur van toestel

Niet verplicht om op te geven, maar wel aan te raden omdat met deze informatie onderdelen gereserveerd kunnen worden.



Klachtomschrijving

Geef een zo duidelijk mogelijke omschrijving van de klachten/defecten/schade. Het is dus niet verplicht om aan te geven welke reparaties nodig zijn, dit zullen onze technici bepalen na onderzoek van het toestel. Voor bepaalde klachten kunnen namelijk verschillende oorzaken zijn.



Uw emailadres

U ontvangt per email een bevestiging van de reparatie en informatie om de status te kunnen volgen.

 

Wilt u gebruik maken van onze Facebook opties? [?] Meer informatie



2. Opties

Na een kort gratis onderzoek ontvangt u van ons een prijsopgave, meestal binnen een paar uur na ontvangst van het toestel. U kunt dan zelf bepalen of u het toestel laat herstellen.

Om vertraging te voorkomen kunt u er eventueel voor kiezen om het toestel direct te laten repareren zonder prijsopgave. U gaat dan automatisch akkoord met de reparatiekosten zoals vermeld op onze website (of in een eventueel aangevraagde offerte). Wanneer de reparatiekosten toch hoger zijn ontvangt u alsnog eerst een prijsopgave van ons.

 

U krijgt een email/SMS notificatie als het onderzoek is afgerond en de prijsopgave beschikbaar is. Zo kunt u de prijsopgave snel bekijken en eventueel direct akkoord geven.

 

3. Uw gegevens

Wij benadrukken dat u op dit moment nog niet hoeft te betalen. Wij vragen echter nu alvast om uw gegevens voor de factuur zodat alles na reparatie zonder vertraging kan worden afgehandeld.

info Het adres dat u opgeeft is voor de factuur. Eventuele andere adressen (voor bijvoorbeeld bezorging) kunt u in de volgende stap opgeven

Land:

Stap 1

 
 

Stap 2


 
Voorletter(s):
Achternaam:
Straat:
Huisnummer:
Huisnr toevoeging:
Postcode:
Woonplaats:
Telefoon:

4. Afronding


Bekijk de algemene voorwaarden

 

Het aanmelden van uw reparatie is bijna voltooid. In de volgende stap kunt u aangeven hoe u gebruik wilt maken van onze service (bijvoorbeeld online verzendservice of ophaalservice).

 

Live helpdesk (online)

Hulp nodig op onze website of een kleine vraag aan ons? U kunt direct een gesprek starten met onze klantenservice medewerkers. Wij helpen u graag verder!

 

Geef kort aan wat uw vraag is zodat de juiste medewerker u kan helpen: Uw naam: Uw emailadres: