Online verzendservice

Met onze online verzendservice kunt u voor slechts 5.99 gemakkelijk uw toestel verzekerd opsturen via een PostNL servicepunt bij u in de buurt.

  • Toestel volgende dag al voor 9:00 bij ons binnen
  • Ook op zaterdag ontvangst van uw zending
  • Afgeven pakketje bij PostNL ook 's avonds en op zondag
  • Onderdelen voor reparatie automatisch gereserveerd na afgifte pakketje bij PostNL

Informatie online verzendservice

Met onze online verzendservice kunt u heel gemakkelijk en goedkoop uw toestel naar ons opsturen. Eenvoudig en snel: print het verzendlabel, plak het op het pakketje en geef het vervolgens af bij een PostNL servicepunt bij u in de buurt zonder dat u nog iets hoeft te betalen. De volgende dag is uw zending al voor 9:00 bij ons binnen, ook op zaterdag! Bijkomend voordeel: onderdelen voor reparatie worden direct voor u gereserveerd nadat het pakketje bij PostNL is afgegeven.

Toestel 24 uur na opsturen al bij u terug? Omdat uw toestel al voor 9:00 bij ons binnenkomt, kan deze in veel gevallen met de retouroptie Premium bezorging diezelfde dag weer worden afgeleverd. Wilt u zeker zijn dat dit ook voor uw reparatie geldt? Vraag ons dan even voor de zekerheid naar de huidige voorraad.

 

Hoeveel kost de online verzendservice?

Het opsturen van uw pakket met onze online verzendservice kost 5.99 incl BTW. Op het postkantoor hoeft u vervolgens niets meer te betalen, het afgeven van het pakketje is voldoende. De kosten van de online verzendservice staan op de factuur van uw reparatie en hoeft u dus niet van tevoren te betalen, dat kan bovendien erg handig zijn in geval van reparatie voor bijvoorbeeld verzekering.


Hoe kan ik gebruik maken van de online verzendservice?

Na het aanmelden van uw reparatie kunt u deze service optie direct kiezen. Het verzendlabel kan dan direct worden geprint zodat u het pakketje meteen kunt afgeven bij PostNL. Handig om te weten: wij sturen altijd een bevestigingsemail met het verzendlabel om eventueel op een later moment of elders te kunnen printen.


Waar kan ik mijn pakket afgeven?

U kunt het pakket afgeven bij alle PostNL postkantoren, PostNL Business Points en servicepunten in supermarkten, bouwmarkten, kantoorboekhandels en andere winkels. De dichtsbijzijnde locatie kunt u vinden via de locatiewijzer van PostNL. Tip: geef uw zending zo spoedig mogelijk af, onderdelen voor uw reparatie worden gereserveerd vanaf het moment dat de zending is afgegeven bij PostNL.


Live helpdesk (online)

Hulp nodig op onze website of een kleine vraag aan ons? U kunt direct een gesprek starten met onze klantenservice medewerkers. Wij helpen u graag verder!

 

Geef kort aan wat uw vraag is zodat de juiste medewerker u kan helpen: Uw naam: Uw emailadres: