Hoe werkt het? Reparatie in 4 simpele stappen

 

Eerst weten wat uw reparatie gaat kosten?

Veel reparatie tarieven staan op onze website vermeld. Komt u er niet uit of staat de gewenste reparatie niet vermeld? Doe dan eenvoudig een vrijblijvende offerte aanvraag.

Het is niet verplicht om eerst een offerte aan te vragen. U kunt ook direct de reparatie aanmelden (na ontvangst van het toestel krijgt u altijd eerst een vrijblijvende offerte/prijsopgave).

Voor veel klachten/schade zoals een gebroken scherm is direct duidelijk wat er vervangen dient te worden. In andere gevallen kan dat een stuk lastiger zijn, en zijn er verschillende oorzaken mogelijk. Geen geluid betekent niet altijd een defecte luidspreker. Een accu die snel leegloopt is niet zomaar te wijten aan een defecte accu. En zo zijn er nog vele andere voorbeelden. Ons advies: laat uw toestel onderzoeken en wacht de prijsopgave af, onderzoek is gratis en u bent soms goedkoper uit dan u van tevoren zult denken!

- Advies van onze technici -

 

1. Reparatie aanmelden

Wilt u het toestel door ons laten repareren of onderzoeken, dan kunt u de reparatie eenvoudig online aanmelden. Binnen 5 minuten is alles geregeld en kunt u eventueel direct het toestel laten ophalen of zelf opsturen.

 

2. Toestel aanleveren

Na het aanmelden van uw reparatie kunt u direct (of op een later moment) kiezen hoe u gebruik wilt maken van onze reparatie diensten.

<< Swipe >> Swipe voor alle opties

Landelijke ophaalservice

Toestel bij u opgehaald voor slechts 4.99 en na reparatie weer gratis bezorgd. Met onze ophaalservice ExpressPickup bieden we heel veel gemak voor een laag tarief. Kies zelf een datum, tijdvak en retouroptie en een koerier is direct naar u onderweg! Boek uw afhaalopdracht uiterlijk in om 14:00-18:00 (afhankelijk van adres), uw toestel kan dan diezelfde dag nog worden opgehaald!

Meer informatie

Online verzendservice

Eenvoudig, snel en slechts 5.99: alleen even verzendlabel printen en pakketje afgeven bij een PostNL locatie bij u in de buurt. Uw toestel is de volgende dag al voor 9:00 bij ons binnen waardoor ook complexe reparaties vaak dezelfde dag nog kunnen worden afgehandeld. Met retouroptie Premium bezorging uw toestel vaak al 24 uur na opsturen bij u terug!

Meer informatie

Ophaalservice zaterdag

Met onze Pickup & Return service op zaterdag is uw toestel al na een paar uur terug. En u blijft er gewoon voor thuis! Met ons unieke tracktrace systeem ziet u exact wanneer de chauffeur arriveert en wordt uw toestel razendsnel opgehaald en weer terugbezorgd. Voor klanten in de regio Amsterdam de allersnelste optie. Deze haal- en brengservice is gratis in Amsterdam!

Meer informatie
 
 

3. Gratis onderzoek + prijsopgave

Bij ontvangst van uw toestel wordt direct het gehele toestel nagekeken. Meestal ontvangt u binnen 3 uur na ontvangst van het toestel een prijsopgave. U kunt dan zelf beslissen of u het toestel laat herstellen. Niet akkoord? Dan betaalt u alleen verzendkosten om het toestel terug te ontvangen.

  • Altijd eerst gratis onderzoek, altijd eerst een prijsopgave
  • Onderdelen op voorraad? Bevestig de prijspopgave zo spoedig mogelijk voor afhandeling diezelfde dag
 

Tip: geef bij het aanmelden van de reparatie altijd een zo duidelijk mogelijke klachtomschrijving door, met name wanneer er geen zichtbare schade aan het toestel is. Een duidelijke klachtomschrijving helpt onze technici om het onderzoek snel af te kunnen ronden. Probeer klachtomschrijvingen zoals 'doet niets', 'ik heb geen idee' te voorkomen. Het is niet verplicht aan te geven wat er vervangen moet worden, omschrijving van de klachten/storingen/problemen is voldoende.

4. Reparatie en aflevering

Nadat u de prijsopgave heeft bevestigd wordt het toestel gerepareerd en uitgebreid getest. Na ontvangst van de betaling wordt deze direct verstuurd (voor zakelijke klanten gelden mogelijk andere betalingsvoorwaarden).

  • Voor 12:30 gereed en betaald? Met Premium bezorging diezelfde dag nog bezorgd!
  • Uitgebreide keuze aan retouropties inclusief PostNL afhaalpunten
  • Na reparatie is bezorging binnen Nederland altijd gratis
  • Alle zendingen zijn verzekerd en te volgen via tracktrace
Live helpdesk (online)

Hulp nodig op onze website of een kleine vraag aan ons? U kunt direct een gesprek starten met onze klantenservice medewerkers. Wij helpen u graag verder!

 

Geef kort aan wat uw vraag is zodat de juiste medewerker u kan helpen: Uw naam: Uw emailadres: