Terugbelverzoek

SPARK heeft besloten na ruim 15 jaar te stoppen met het aanbieden van reparatiediensten, wij benadrukken dat dit niet geldt voor de overige ICT diensten. Wat betekent dit voor u? - Voor reparaties die in januari 2020 nog worden uitgevoerd, geldt een garantie tot uiterlijk 31/12/2020
- In sommige gevallen is de doorlooptijd iets langer dan gewoonlijk omdat niet alles meer op voorraad wordt gehouden, om die reden geldt voor enkele reparaties momenteel echter wel een flinke korting
- Vanaf 20 januari zijn wij telefonisch niet meer bereikbaar, premium bezorgingoptie is ook niet meer mogelijk
- Vanaf 24 januari is het aanmelden van reparaties niet meer mogelijk, klanten met toegang tot Business Panel kunnen nog t/m 31 januari reparaties aanmelden en gebruik maken van ophaalservice
- Toestellen die na 31 januari nog bij ons binnenkomen worden ongerepareerd retour gestuurd. Vanaf 31 januari zijn wij uitsluitend nog bereikbaar per email voor vragen over reeds uitgevoerde reparaties.

Via deze pagina kunt u een terugbelverzoek doen. Wij nemen dan tijdens kantooruren direct contact met u op tussen 9:00 en 19:00 (zaterdag tot 17:00). Krijgen wij u telefonisch niet aan de lijn, dan beantwoorden wij na een tweede poging uw bericht per email.

Geef alstublieft duidelijk aan wat uw vraag is, zodat de juiste medewerker kan terugbellen. Zorg er bovendien voor dat u bereikbaar bent op het telefoonnummer dat u opgeeft (tussen 9:00 en 17:00 wordt u meestal binnen 15 minuten teruggebeld).

Bericht

Afdeling:
Uw emailadres
Uw telefoonnummer