Customer surveys

We aim to provide 100% customer satisfaction and are continuously working on smart solutions to create an even higher service level. Therefore, after a few days we ask our clients to share their experience with Spark Electronics.

 

N Zaitsev, Netherlands: Review by the Feedback Company
October 8, 2019
Positive: Take in and delivery back is impressive. Communication is fast and clear. Earplug is fixed.
Negative: Battery is said to be replaced, but now it quickly shows depletion and ipod experiences problem with charging (was not a problem before).
I dont know what to believe, so I give 3 stars.

Reply from Spark Electronics:
Thank you for your reply. If you think something is not correct simply contact us and let us take a look at it as there is a warranty on all of our repairs, you didn't contact us about this issue. Anyway, it could be normal behavior with new battery so it might work correctly for these iPods if you charge them some time.
JP., Netherlands: Review by the Feedback Company
October 1, 2019
Goede snelle service, niet te geloven binnen een week retour en gerepareerd.
N. Miessen, Netherlands: Review by the Feedback Company
October 1, 2019
Prettig zaken te doen.
F.S. de Vries, Netherlands: Review by the Feedback Company
September 23, 2019
prima en snelle reparatie van navigatieapparatuur. Toegankelijke klantenservice. Prettige partij om zaken mee te doen!
Hans, Netherlands: Review by the Feedback Company
September 20, 2019
Prima service, helder verhaal, snel van handelen, top resultaat. Van harte aan bevolen !
Yka, Netherlands: Review by the Feedback Company
September 12, 2019
Na beschrijving van het defect volgde een mondelinge en schriftelijke offerte. De reparatie is op de dag van aankomst al uitgevoerd en de Garmin werd direct , na onze betaling, teruggestuurd. Binnen drie dagen hadden we hem weer in huis! Tot nu toe werkt hij weer prima.
ton van der donk, Netherlands: Review by the Feedback Company
September 11, 2019
perfect geregeld top
B Smeitink, Netherlands: Review by the Feedback Company
September 10, 2019
100% tevreden
Caspar Geraedts, Netherlands: Review by the Feedback Company
September 10, 2019
Spark Electronics heeft de hoofdtelefoonaansluiting van mijn iPod Classic snel, adequaat en tegen een zeer schappelijk tarief gerepareerd. Ook de communicatie was prettig en het heen- en terugzenden was prima geregeld.
Frans Berkhout, Netherlands: Review by the Feedback Company
September 2, 2019
Na teleurstelling bij anderen, bij Sparks wel de oplossing voor reparatie van mijn tomtom. Nog nooit zulke efficiƫntie meegemaakt, wat betreft de gehele gang van zaken.
j.c.k. Schenkel, Netherlands: Review by the Feedback Company
August 27, 2019
In een chjat (snel) de diagnose gesteld. TomTom opgestuurd na duidelijke en makkelijke service. Snelle respons en oplossing bij download probleempje op mijn PC (De aan huis ophaalfunctie had ik tien nog niet ontdekt, wat mer aandacht daarvoor op de site?). De reparatie is snel en goed uitgevoerd; het toestel weer snel terug in de auto.! De gehele procedure duurde slechts in het weekend 4 dagen, vrijdag t.m maandag. Heel tevreden .
Rob van Rhijn, Netherlands: Review by the Feedback Company
August 24, 2019
Het was een gokje als je dure spullen opstuurt naar een voor mij onbekend adres.....maaaaaar......topbedrijf. Voldoen aan open communicatie en staan voor wat ze doen. Aanrader dus en de volgende keer weet ik ze te vinden. Via POSTNL en de BRUNA mijn navigatie weer terug en doet het weer als vanouds. .
J Goemaat, Netherlands: Review by the Feedback Company
August 21, 2019
Grandioos, je wordt up to date- minute mee genomen en op de hoogte gehouden van de status.

Gemaakte afspraken worden nagekomen!!!
Herrie Lucas, Netherlands: Review by the Feedback Company
August 21, 2019
Donderdag opgestuurd, vrijdag gerepareerd, Zaterdag weer thuis!
Prima service en reparatie!
Boukje Timmers, Netherlands: Review by the Feedback Company
August 13, 2019
Snelle actie en service. TomTom werkt weer prima terwijl TomTom zelf zegt dat het apparaat niet meer voor reparatie in aanmerking komt. Dus bij volgende problemen kom ik zeker weer bij jullie.
Martien, Netherlands: Review by the Feedback Company
August 5, 2019
Super service. Geheel volgens afspraak.