SPARK heeft besloten na ruim 15 jaar te stoppen met het aanbieden van reparatiediensten, wij benadrukken dat dit niet geldt voor de overige ICT diensten. Wat betekent dit voor u? - Voor reparaties die in januari 2020 nog worden uitgevoerd, geldt een garantie tot uiterlijk 31/12/2020
- In sommige gevallen is de doorlooptijd iets langer dan gewoonlijk omdat niet alles meer op voorraad wordt gehouden, om die reden geldt voor enkele reparaties momenteel echter wel een flinke korting
- Vanaf 20 januari zijn wij telefonisch niet meer bereikbaar, premium bezorgingoptie is ook niet meer mogelijk
- Vanaf 24 januari is het aanmelden van reparaties niet meer mogelijk, klanten met toegang tot Business Panel kunnen nog t/m 31 januari reparaties aanmelden en gebruik maken van ophaalservice
- Toestellen die na 31 januari nog bij ons binnenkomen worden ongerepareerd retour gestuurd. Vanaf 31 januari zijn wij uitsluitend nog bereikbaar per email voor vragen over reeds uitgevoerde reparaties.

Register your repair

At this page you can easily register your repair in a few simple steps: 7 days a week, 24 hours a day. Within 10 minutes your repair is registered and you can optionally schedule a pickup directly.

Registering your repair is free of charge, to start your repair you don't have to pay anything at the moment!


1. Repair details

Product

Problems/damage/repair(s)

Please give us a description of complaints and/or defects you have with the product. You don't have to tell us exactly which parts needs to be replaced, as our technicians will determine this based on your problem description and investigation.


Product color

Not required but recommended because we use this information to reserve parts.



When we receive your product for repair, we will do a full investigation and sent you a quote. After confirmation of this quote we will start the repair process. How would you like to receive this quote?



2. Your details

Your email address

After registering your repair at this page we will sent an email confirmation and information to check the status of your repair online.


Country:

Step 1

 
 

Step 1


 
 
Initials:
Last name:
Street:
House number:
House number add.*:
Zip code:
City:
Phone*:

* These fields are not required


3. Service option

After registration at this page, you can directly sent the product to us or request a pickup.


Repair service*:-
Pickup service:-
Return/delivery:-

* Repair costs will be determined when we receive your item, we will sent a quote then.


You can register your repair for free at this page. You also don't have to pay anything at the moment.